Scouts

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Zin in uitdagende avonturen? Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Bij de scouts ligt de focus op het bewust ontwikkelen van hun Scoutingkennis en -vaardigheden. Bij de scouts werk je samen in een patrouille of ploeg.

Zelfstandigheid: Naast samenwerking en elkaar helpen als er problemen zijn, is het ook belangrijk dat scouts (een deel van) een opkomst leren organiseren. Deze groep scouts wordt op deze manier relatief zelfstandig en de scouts worden voorbereid op de volgende speltak.

De scouts draaien elke zaterdag van 9.30 tot 12.00 uur.

Zomerkamp

Op kamp gaan is voor veel scouts het hoogtepunt van het jaar. Ze zijn actief op een andere plek en slapen een paar dagen niet thuis. Benieuwd naar hoe zo’n kamp er bij de scouts uitziet? Bekijk via onderstaande knop de aftermovie!