Leiding worden bij scouting Graaf van Gelre?

Als leidinggevende bij één van de leeftijdsgroepen (speltakken) zorg je, samen met de rest van het team en de teamleider, voor een te gek programma voor de kinderen of jongeren, waarbij meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.

Onze speltakken draaien één keer per week. Buiten deze ‘opkomsten’ bereid je als leidingteam het programma en de eventuele kampen voor.

Al onze leidinggevende hebben een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) en ondertekenen de gedragscode van Scouting Graaf van Gelre – Scouting Nederland.

Wil je meer weten?

Mail naar secretariaat@scoutingwestbetuwe.nl voor meer informatie. Voor een functie als leidinggevende geldt een minimumleeftijd van 18 jaar. Ben je al lid van scouting Graaf van Gelre, wil je leiding worden en ben je jonger dan 18 jaar? Vanaf 16 jaar kun je al aspirant leiding worden!