Kledinglijn/installatieset

Scouting Graaf van Gelre heeft een eigen kledinglijn naast de scoutfit per speltak.
In de zomer mag je tijdens de opkomsten en kampen een T-shirt dragen en voor in de winter is een warm vest of hoodie beschikbaar.
In de Graaf van Gelre boetiek verkopen wij de volgende producten:

T-shirt ronde hals €20

Poloshirt €23

Hoodie €35

Vest (capuchon) €42,50

Graaf van Gelre set €25,00

Speltakteken €2,00

Bevers, Welpen, Scouts, Explorers, Roverscouts en Plusscouts

Naambandje GvG € 0,50 Groepsbadge GvG € 3,50 Regiobadge           € 3,00G

Dasring €3,00

Das €13,50

Wastip: Om bij de eerste wasbeurt(en) het doorlopen van kleuren te voorkomen adviseren wij eerst een handwas in (bijna) koud water met een beetje natuurazijn en direct drogen. Laat de das ook niet nat liggen.

Installatie teken €2,00

Nederlandse vlag €2,00

Wontolla badge €2,00

Mowgli badge €2,00

Scoutfit

Bijna iedere scout draagt ‘m! De Scouting blouse, ofwel: ScoutFit! Bij de ScoutShop kun je een Scouting blouse kopen in vrijwel alle maten en natuurlijk in de kleur van je speltak. De ScoutFit blouse is gemaakt van sneldrogend, vuilwerend materiaal dat tegen de zon beschermt. De mouwen kun je makkelijk oprollen en de ScoutFit heeft ruime borstzakken. Extra handig: aan de binnenkant is de ScoutFit voorzien van een naametiket – zo kun je jouw ScoutFit altijd terugvinden!  Tweedehands blouse? Stuur een mail naar boetiek@scoutingwestbetuwe.nl welke maten in voorraad zijn!

Scoutfit blouse rood (Bever)

Scoutfit blouse groen (Welpen)

Scoutfit blouse beige (Scouts)

Scoutfit blouse brique (explorers)