participatie

Aangezien al onze leidinggevenden en kaderleden veel energie en vrije tijd besteden in de opkomsten zijn wij opzoek naar ouders die ons kunnen assisteren bij vele andere activiteiten om onze vereniging draaiend te houden.
Denk aan: groenvoorziening, grasmaaien, het rijden met de aanhanger naar een kampterrein, schoonmaak, hulp bij de nieuwjaarsreceptie, kerstmarkt, verkeersregelaar bij meerdere activiteiten zoals Go Wheels, hulp bij de kinderspelen/kraampje bij koningsdag, klusvrijwilliger, hulp bij de Scouting Doe Dag, helpen bij de scouting kinderfeestjes!

Aanmelden

Op de website ziet u de activiteitenkalender met alle activiteiten die plaats vinden naast de opkomsten.

Om het aanmelden voor de activiteiten/klussen te vergemakkelijken hebben wij een ouderkolom toegevoegd. Zo kunt in een oogopslag zien bij welke activiteiten u zich kan aansluiten!

Heeft u andere interesses of goede ideeën, sponsoring waarbij u als ouder ons kan ondersteunen dan vernemen wij dat graag!

Mail: ouders@scoutingwestbetuwe.nl